Je něco v nepořádku? Jak k postupovat při reklamaci?

Vážený zákazníku,

velmi nás mrzí, že se vám stalo něco s vaším mechárkem. I když naše produkty pečlivě testujeme, může se zřídka stát, že vlivem neznámých faktorů v mechárku nastane problém. Stále se jedná o živou přírodu, kterou nemůžeme ze 100% ovlivnit.

Nicméně garantujeme kvalitu našich výrobků a rádi vám Mechárko vyměníme za nové. Abychom mohli proces urychlit, poprosíme vás o následující:

  1. Pořiďte prosím fotografii postiženého Mechárka a zašlete nám ji na tuto e-mailovou adresu - info@greenglazz.cz

  2. Jakmile obdržíme vaši fotografii, vyhodnotíme případ a buď hned zašleme nový kus zdarma nebo vystavíme vám štítek na bezplatnou dopravu zpět k nám. K vrácení využíváme Českou poštu, stačí na balík uvést pouze kód a jméno, a poté jej podat na jakémkoliv místě Balíkovny.

Jakmile mechárko obdržíme, obratem vám zašleme nové, samozřejmě zcela zdarma.

Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a věříme, že nové mechárko vám bude přinášet radost po mnoho měsíců či let.

S přátelským pozdravem,

Tým GreenGlazz

Zpět do obchodu